ďťż

Internetowa Galeria Handlowa prowadzenie własnej Galerii na licencji StoreForYou

Misja Tereski
Witam,
Serdecznie zapraszam do współpracy z Internetową Galerią Handlową SFY Download: Rapidshare, Hotfile, Megaupload, Przeklej i Inne www.sklepABC.com.pl Download bez limitów

Podstawowe informacje o Galerii SFY
Jesteśmy Galerią, która oferuje na jednej platformie ponad 100 milionów produktów i usług. Od wielu lat nasza Galeria działa sukcesem w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Jest to bardzo innowacyjna, sprawdzona w praktyce, koncepcja marketingowa, która od końca kwietnia 2007 jest dostępna także w Polsce. W Galerii swoje produkty wystawiają znane oraz cenione firmy: Neckermann, Bon Prix, Plus, Otto, Tchibo, Dell, OBI, Quelle, ADAC, Schlecker, Rossmann, MediaMarkt oraz wiele innych. Polska oferta to w tej chwili ponad 200.000 produktów i usług. W polskiej Galerii oferują swoje produkty m.in. takie firmy jak: Expander, Open Finance, Tele2, ING, Inteligo, Sygma Bank, Opony Tanio, Hoopla, Bon Prix, GSM24 i wiele innych. Oferta ta cały czas jest powiększana.

Współpraca
Proponujemy Państwa Firmie partnerstwo licencyjne SFY. Co to znaczy? Na przykład firma handlowa może, poprzez zakupienie licencji SFY i stanie się oddziałem wirtualnym Galerii, powiększyć swoją ofertę produktową o cała bazę produktową Galerii. Przykład: banki coraz częściej na swoich stronach www mają pasaże handlowe, aby ich klienci mogli dokonać zakupów w renomowanych sklepach. SFY oferuje każdej firmie taki właśnie pasaż handlowy gotowy do podłączenia!
Z kolei firma, które nie handluje w Internecie, może poprzez zakup licencji uzyskiwać dodatkowe przychody lub po prostu uatrakcyjnić swoją stronę www po to, aby zwiększyć lojalność klientów.
W tej koncepcji marketingowej jedyne zadanie partnera licencyjnego SFY to wypromowanie i rozreklamowanie swojego portalu (adresu www) poprzez klasyczne metody promocji (ogłoszenia, ulotki, wizytówki, plakaty, bezpłatne i płatne ogłoszenia w Internecie, etc), metody elektroniczne (mailing, videomailing, etc.), oraz wykorzystanie olbrzymiego potencjału Internetu (informacja na własnej stronie internetowej firmy, linki przekierowujące z zaprzyjaźnionych stron www, pozycjonowanie strony firmy w wyszukiwarkach, etc.). Moje strony www prowadzące do tej samej Galerii to: sklepabc.com.pl oraz ezshop.pl; czyli pełna dowolność w nazwie. Twoją rolą będzie wykupienie swojej nazwy domeny, do której podepniemy Galerię, która będzie pracować już na Twoje konto. Oczywiście tych domen możesz mieć ile chcesz. Otrzymasz też darmową poddomenę www.twojanazwa.sfy24.pl - jednak polecam wykupić jakąś swoją, łatwą do zapamiętania.
Praktycznie każda osoba fizyczna jak i firma handlowa, usługowa, produkcyjna, stowarzyszenie, klub sportowy, uczelnia, związek zawodowy, portal internetowy, bank, etc. może stać się właścicielem wirtualnego oddziału Galerii. Następny krok jest zaproponowanie swoim przyjaciołom, klientom, członkom, studentom, pracownikom wartości dodanej w postaci korzystnych zakupów w Galerii. Raz pozyskany klient na zawsze zostaje klientem danego oddziału Galerii, czyli Państwa firmy.

Model biznesowy SFY zawiera następujące elementy: hosting (przechowywanie i udostępnianie strony internetowej oddziału Galerii na serwerze), upgrady (kolejne, nowsze, sprawniejsze wersje programu), powiększanie oferty produktowej, moduły: finansowy, administracyjny (zarządzanie bazami danych klientów, partnerów, e-sklepów), księgowy (generowanie faktur), statystyczny (informacje dotyczące aktywności konsumenckiej), zarządzania marką/logo (promowanie marki własnej firmy, nie zaś marki SFY), video-komunikacji (przesyłanie potencjalnym klientom, partnerom biznesowym, sklepom krótkich filmów reklamowych o korzyściach płynących ze współpracy ze SFY), telekonferencji (promowanie modelu biznesowego na odległość), etc.

Dlaczego klient miałby dokonywać zakupów w Galerii?
Aby biznes był dochodowy musi oferować klientom coś, co wyróżnia go od konkurencji oraz przynosi klientom określone korzyści. Unikalną cechą koncepcji SFY jest zebranie kilku sprawdzonych narzędzi, oferujących korzyści nie zawartych przez inne portale. Narzędzia te mają na celu zadowolenie klientów i zwiększenie ich lojalności. To zaś ma uczynić tę koncepcje marketingową bardzo atrakcyjną dla Państwa Firmy.

Poniżej wymienione zostały najważniejsze, z punktu widzenia klienta, elementy koncepcji marketingowej SFY:
- bezpłatna rejestracja klientów
- jedna platforma, dużo produktów, uznane marki
- nagroda pieniężna za każdy zakup (widoczny dla kupującego, określony procent kwoty zakupu)
- nagroda lojalnościowa (podwojenie już otrzymanej nagrody pieniężnej)
- refundacja za zakupy paliwa 5% (w Polsce wszystkie stacje, wszystkie paliwa)

Nagroda pieniężna
W Galerii klienci kupują taniej i wygodniej niż w sklepach tradycyjnych oraz wielu internetowych, ze względu na zwrot części ceny zakupu każdego produktu na konto. Jak to działa? Otóż po bezpłatnym zarejestrowaniu się klienta w Galerii otrzymuje on swoje osobiste konto nagród pieniężnych, na które przelewane są pieniądze za każdy zakup dokonany w Galerii. Kwota do zwrotu jest określona procentowo; procent jest widoczny przed wejściem do danego sklepu. Klient korzysta z tych środków w sposób dowolny. W szczególności klient nie musi wydatkować zgromadzonych nagród na kolejne zakupy w Galerii. Klient określa konto bankowe, na które będzie przelewał swoje nagrody ze swojego konta nagród. Klient po dokonaniu zakupu ZAWSZE otrzyma określony zwrot pieniędzy!! Jeżeli klient zrobiłby zakupy bezpośrednio w danym e-sklepie - nie otrzyma żadnego zwrotu (kupi i zapłaci za towar/usługę po cenie określonej przez dany e-sklep); kupując poprzez Galerię (jako pośrednika), klient otrzyma określony zwrot wydanych pieniędzy - e-sklep zapłaci Galerii za przekierowanie klienta a w rezultacie Galeria podzieli się tą kwotą ze swoim klientem.

Bonus lojalnościowy
Na wejściu do konta nagród zainstalowany jest licznik zliczający wszystkie uzyskane nagrody pieniężne. Jeżeli w ciągu każdego roku rozliczeniowego licznik wskaże kwotę 300 zł lub więcej to klient otrzyma od Galerii bonus lojalnościowy w kwocie równej uzyskanym już nagrodom pieniężnym. Przykład. Jeżeli licznik konta klienta po 365 dniach wskazuje 452 zł to klient otrzyma jeszcze raz 452 zł za to, że dokonywał regularnie zakupów w Galerii. Samo konto nagród pieniężnych może być w danym momencie puste, bo klient w międzyczasie wybrał wszystkie otrzymane nagrody. Aktywni klienci Galerii uzyskują miesięcznie od 40-80 zł nagród pieniężnych.

Refundacja zakupu paliwa
Klienci uprawnieni do otrzymania bonusu lojalnościowego przedstawiają Galerii wszystkie faktury imienne za zatankowane paliwo, zebrane od chwili zarejestrowania rabatowej karty paliwowej Galerii (koszt jednorazowy karty 12 zł) do czasu zamknięcia rocznego okresu rozliczeniowego. Oferta dotyczy wszystkich polskich stacji paliwowych oraz rodzajów tankowanego paliwa.

System Cash-Back
Galeria działa w systemie cash-back (zwrot pieniędzy) nie zaś w systemie pay-back (zbieranie punktów) znanym z wielu systemów lojalnościowych m.in. sieciowych stacji paliwowych. Mimo, że systemy pay-back są znacznie mniej korzystne dla klientów to cieszą się one w naszym kraju wielką popularnością. System oferujący tak dużo korzyści w jednym miejscu jest bardzo dobrze przyjmowany przez klientów.

Ceny licencji i prowizje:
- licencja konsumencka 490 zł - ważność 1 rok, prowizja do 10% od sumy do podziału między Galerią a Klientem
- licencja mini 990 zł - ważność 1 rok, prowizja do 15% od sumy do podziału między Galerią a Klientem, prowizja od sprzedaży sublicencji
- licencja profesjonalna 5.270 zł - ważna bezterminowo, prowizja do 40% od sumy do podziału między Galerią a Klientem, prowizja od sprzedaży sublicencji

Innymi słowy: co ma z tego partner licencyjny?
Za każdego nowo zarejestrowanego klienta, za jego pierwszy zakup 3,13 zł. Do tego od każdego zakupu swojego klienta (nieważne co klient kupuje) do 46,5%. Wszystko zależy od poziomu, na którym znajduje się dany licencjobiorca. Każdy poziom uzyskuje się po osiągnięciu pułapu obrotów. Poziom startowy jest ustawiony na 15% zwrotu. Każdy następny podnosi tę sumę o kolejne 5% - szerzej w regulaminie wynagradzani, który mogę podesłać. Zwrot jest liczony od kwoty "do podziału", którą ustanawia produktodawca (e-sklep w Galerii).
Jeżeli klient za zestaw komputerowy wartości 1.000 zł otrzymał 50 zł (5%), to SFY otrzyma również 50 zł do podziału od e-sklepu (produktodawcy). Ogólna prowizja dzielona jest 50% na 50% - połowę zawsze dostaje klient, druga połowa jest dzielona na poszczególnych partnerów licencyjnych SFY - klucz podziału w regulaminie wynagradzania. Przy poziomie startowym Państwa zarobek na tej transakcji wyniesie 15% z 50 zł, czyli 7,5 zł. Sama spółka SFY otrzymuje zawsze 3,5% (tu 1,75 zł). Jest to dochód od tylko JEDNEJ transakcji. Oczywiście nie każdy klient wyda 1 tys zł na zakupy. Może wydać 20 zł a kwota do podziału między klienta i SFY może wynieść 1 zł. W takim przypadku partner licencyjny otrzyma kilka groszy. Jednak te kilka gr liczone jest od JEDNEJ transakcji; ile transakcji mogą zrobić klienci w ciągu miesiąca? - dużo i na różne sumy; jeden kupi laptop wartości 3 tys zł, kolejny wyda 20 zł na doładowanie telefonu, a trzeci kupi bilet lotniczy lub wycieczkę za kilkaset zł. Partner licencyjny może rozszerzyć swój asortyment - zarabiać na pośredniczeniu w sprzedaży produktów będących w ofercie Galerii Internetowej. Partner ma prawo "wkleić" w swoim portalu Galerii własne logo - zamiast loga SFY. Karty paliwowe - na każdej z nich partner licencyjny może zamieścić swoje logo wraz z np. fizycznym adresem sklepu oraz adresem internetowym swojego e-sklepu. Licencjobiorca ma prawo do pośredniczenia przy sprzedaży kolejnych licencji. W ten sposób uzyskuje dodatkowe wynagrodzenie za sprzedaż licencji (patrz regulamin wynagradzania) ale co ważniejsze buduje własne struktury sprzedaży - każdy nowo pozyskany licencjobiorca zostaje przypisany jako oddział Państwa firmy. Będą Państwo mieli dodatkowy swój udział przy podziale zysków wypracowanych ze wszystkich swoich oddziałów – rozliczany na bieżąco.

Gdyby kogoś zainteresował temat, bardzo proszę o e-mail sklepabc@10g.pl
Użytkownik ezhome edytował ten post 28 wrzesień 2008 - 23:25
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lalalu.xlx.pl
  • Menu
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Misja Tereski