ďťż
Misja Tereski
jaki model doradzili byście na początek. przeglądałem różne modele i bardzo by mi odpowiadał KTM 450 exc co wy na to ??
Napisz jaką motorek powinien mieć pojemność silnika, i najważniejsza sprawa - w jakiej ma być cenie? Ten co ty podałeś jest naprawdę dobry ale jeszcze zobacz ten : Yamaha WR450, tez jest dobry ceny są nawet zbliżone :)) pojemność min to 450 i w góre :D a cena to tak 12000 zł max i przede wszystkim chodzi o to żeby można było go zarejestrować i po ulicach jeździć na allegro Yamaha WR450 20000 parę tysięcy za drogo jak dla mnie :D Cześć. Ja bym jednak doradził na początek jakąś 125 pod warunkiem, że dopiero się uczysz jeżdzić na moto i zaczynasz od terenu. 450 to są już brutalne maszyny i trzeba umieć się z nimi obchodzić. Moja propozycja to http://www.yamaha-motor.pl/products/motorc...?view=techspecs pozdrawiam no jest to dla mnie początek ale z jazdą na krosach wcześniej jeździłem ale tylko troszke (kilka razy sie przejechałem) mocniejszym sprzętem 900-setką ścigaczem Ja osobiście nie jeżdżę na motocyklu, ale mam znajomych i wiem od nich, że aby dobrze opanować jakiekolwiek moto to najlepiej zaczynać od małych pojemności, żeby potem móc wykorzystwać w pełni potencjał mocniejszych maszyn. A nie mam kase to kupie sobie r1 i nawet nie umiem wbijać biegów przy redukcji szybkiej tylko dać w palnik na prostej i ledwo zahamować. Twoja droga aby wybrać sobie jakies enduro jest świetna bo podobno jazda w mieście nie uczy tak jak w terenie i naprawdę radzę zacząć jakiejś 125 max 250, ale to kilku letniej żebys się zmieścił w przedziale cenowym. pozdrawiam KTM 450EXC bardzo lekki i bardzo mocny..odradzam na poczqatek,poza tym Wr lub EXC nie nadaje sie na kazda kieszen...Dla przykladu podam ze w exc olej trzeba zmieniac co 20godzin jazdy hmmmm... przecie KTM to nie enduro, ja polecam Honde XL 125V Varadero za 19 900zl hmmmm... przecie KTM to nie enduro, ja polecam Honde XL 125V Varadero za 19 900zl Tylko co? Skuter? XDDDD KTM EXC to enduro, idź obczaj na otomoto.pl jak nie wierzysz. Też polecam modele KTM EXC, najlepiej 450 albo 525. KTM sa i enduro i cross, a jakby ktos nie wiedział to nawet wyszły wersje superbike. Na początek proponowałbym Ci jakąś 250ccm np yamaha, KTM. ja osobiście mam KTMa 250 2T i jestem zadowolony. http://www.motorcycle-usa.com/photos/07_ktm_450exc_main.jpg Jak to jest enduro to ja jestem królewna śnieżka.... doIt tobie radze co nieco poobczajac o lol co to za krosik ? widziałem taki za 3,5 zł i miał tylko na liczniku 60 km/h i to chyba jest 1 osobówka Kuba93 ty masz pojęcie o motocyklach ? to jest krosik? Ten KTM by Cię porwał, ty chyba nie wiesz ile to 50km w krosie, jaka to moc. I to jest 1 osobówka, taki jeden przewiózł mojego kolegę, to on w powietrzu za motocyklem był, bo tak go z siedzenia zrywało. Niedaleko mojego domu jest glinianka i tam dużo jeździ na krosach ludzi, 450 to za dużo jak na początek, jeśli nie jeździłeś nigdy krosem to odpuść dobie 450, zacznij od 250 4-takt, lub 125 2-takt, no i pamiętaj koszty eksploatacji 2 suwów są dużo wyższe od 4-suwów. Kuba93 ty masz pojęcie o motocyklach ? to jest krosik? Ten KTM by Cię porwał, ty chyba nie wiesz ile to 50km w krosie, jaka to moc. I to jest 1 osobówka, taki jeden przewiózł mojego kolegę, to on w powietrzu za motocyklem był, bo tak go z siedzenia zrywało. Niedaleko mojego domu jest glinianka i tam dużo jeździ na krosach ludzi, 450 to za dużo jak na początek, jeśli nie jeździłeś nigdy krosem to odpuść dobie 450, zacznij od 250 4-takt, lub 125 2-takt, no i pamiętaj koszty eksploatacji 2 suwów są dużo wyższe od 4-suwów. Ja też odradzam zakup tak silnego crossa na początek. I nie myśl, że to obciach jeździć na 125. Bo obciach będzie, jak nie będziesz mógł dać sobie rady z takim potworem w terenie i cię 80-tką brać będą. I jeszcze jedno. Na allegro jest podobny KTM do kupienia z opisem (może nie dosłownie) : "Sprzedaję bo jest dla mnie za mocny. Na pierwszej jeździe zwichnąłem sobie kolano. Jak się zagoi kupię sobie coś mniejszego." Daje do myślenia. I jeszcze jedno. Jeśli chodzi o 2T czy 4T zdania są podzielone. Przy małych silnikach 2T mają większą moc, kosztem mieszanki i moim zdaniem koszmarnego dźwięku (pierdzą jak kosiarka do trawy). 4T choć słabszy brzmi już jak motocykl (choć 4T poniżej 125cc nie ma sensu), jest o wiele tańszy w eksploatacji. Pali 1/3 tego co 2T. Tak, ale 125cm 4t cross, nie będzie miał wogóle mocy w terenie, chyba że ten najnowszych genreacji, bo np, takie suzuki dr to o kant d**y rozbić kup sobie pocket crossa 125 :P nie no zart :P |